Michal Kubíček, autor několika knih o SEO, „se ptá“, jestli se vyplatí budouvat mikrostránky. Já v tom mám jasno, tak se mu snažím odpovědět 🙂
Samozřejmě, je to celé tak trochu sranda. Prostě jsem si všiml, že se na výraz „mikrostránky“ objevuje můj článek docela vysoko a velmi blízko Michalova článku, tak jsem do toho chtěl vnést trochu kreativity a svůj článek ve znění „Mikrostránky bla bla bla“ jsem přejmenoval.
Bohužel, v poslední době se mezi výsledky ještě střídavě objevuje Marek Hnátek a jiní, takže se mi nedaří nacpat ten příspěvek těsně pod ten Michalův. Ono to samozřejmě není ani docela dobře možné a i pro screenshot výše jsem musel použít nepersonalizované vyhledávání.
Nicméně kromě takového šprýmu (kterého si asi málokdo všimne) se mi podařilo aspoň v tomto případě vyvrátit jeden mýtus. Změnou titulku k žádnému propadu pozic nedošlo. Trochu jsem se toho bál, protože pak by celá snaha vyšla vniveč, ale nestalo se…
Škoda, že Google vyhledávání tolik personalizuje, dalo by se s tím mnohdy udělat kouzelné věci 🙂