No, fakt je ten, že prostě firmy to berou klasicky na kšeft, takže prostě nemají čas ztrácet čas (se zákazníkem). Udělají mu web a adios. Už se neuvidíme. Ale to je škoda…
Ják to dělám já? Zajímám se klienty. Fakt. Zajímá mně to hrozně moc.Uplně hltám příběhy, jak si to svoje impérium vybudovali. Ať už je to mrňavá firmička nebo obrovský kolos. Ať prodává plenky pro minina, nebo obchoduje s barevnými kovy, dělá mezinárodní dopravu nebo podniká ve vzdělávání.
Když se zajímám, mám plno nápadů …
Co všechno můžu pro firmu udělat, když se o ní zajímám a fandím ji?
- Sepsat lepší texty. Mnohem zajímavější než to dokáže samotná firma, protože peo ně je jejich podnikání rutina
- Vymyslet lepší prodejní argumenty
- Srovnat s konkurencí
- Efektivněji pracovat na získávání zpětných odkazů
- Poradit s vývojem
- Vymyslet x dalších nápadů jak na internetový marketing
- aj.